Info voor teams

inschrijven

Wil je meer weten over deelname aan de race, alle mogelijkheden en prijzen? Kijk dan hier voor meer informatie

teams

Weten wie straks je tegenstanders zijn? Kijk dan hier alvast welke Bedrijven, Buurten & Verenigingen ook mee doen aan de Drakenbootrace!

Wedstrijdschema

Klik hier voor het wedstrijdschema voor de Drakenbootrace!

Drakentijd

Op www.drakentijd.nl vind je direct alle tussenstanden en uitslagen van de drakenbootraces.

Teamlijst & bootindeling

Download hier de teamlijst en bootindeling, vul hem in en neem hem mee naar het festival. Deze moet voor jullie eerste wedstrijd ingeleverd worden bij de Infostand. Maar ook is dit een handig hulpmiddel om alvast van te voren te bepalen wie op welke plek in de boot zit, en zo te zorgen voor de beste, gelijkmatige en stabiele verdeling.

varen, Tips & instructies

Wil je meer weten over het varen, hoe je een team samenstelt, hoe je je aanmeldt voor de race? Daar lees je hier alles over. Ook vind je hier alvast handige tips en instructies van de stuurmannen. Kijk samen met je team ook eens naar onze korte en duidelijke instructiefilm. Dan ben je zo goed mogelijk voorbereid om snel de finish te halen!

INFO VOOR PRESENTATOR

De drakenbootrace wordt gepresenteerd door een presentator. Hij roept de resultaten van de teams om en vertelt tussendoor regelmatig allerlei leuke wetenswaardigheden over de teams die aan het varen zijn. Graag ontvangen wij van jullie team aan de hand van een vragenlijst informatie die de presentator kan gebruiken tijdens de drakenbootrace. Via de link hieronder kom je bij de vragenlijst.

Prijzen winnen  & originaliteits award

Voor de snelste teams is er natuurlijk eeuwige roem maar ook staan er leuke prijzen klaar, fonkelende medailles en een mooie wisselbeker.

De teams die er het mooist of meest bijzonder uitzien, maken kans op de felbegeerde originaliteits Award!

Munten bestellen

Tijdens het festival kan bij de bars en foodbar alleen betaald worden met de Drakenboot consumptiemunt. Die zijn met pin en contant (briefgeld) te koop bij de muntautomaten. De waarde van 1 consumptiemunt bedraagt € 2,95,= .  Je kunt ze ook van te voren op factuur bestellen, dan liggen ze voor je klaar bij de Informatiestand. Stuur ons een email, dan regelen we dat!

Geen eigen consumpties

Het meebrengen van eigen consumpties naar het festivalterrein is niet toegestaan.

Reglementen

Deelnamereglement teams en Huisregels