Wat is Kiwanis?
KIWANIS INTERNATIONAL is opgericht in 1915 Detroit USA.
De eerste Kiwanis club in Nederland is in 1965 opgericht in Amsterdam, in 1986 kwam er een Weerts chapter.
Kiwanis behoort wereldwijd tot één van de grootste kinderhulporganisaties. Jaarlijks zamelen de leden meer dan € 100 miljoen in en besteden zij meer dan 18 miljoen uur aan vrijwilligerswerk. Hierdoor dragen de Kiwanis leden er toe bij dat kinderen wereldwijd iets meer kansen hebben om gezond op te groeien. In Nederland zijn ruim 2000 leden dagelijks met passie bezig om het welzijn van kinderen te verbeteren! Ons motto is:

Serving the Children of the World

Vanuit dit motto proberen wij, waar mogelijk kinderogen weer te laten schitteren. Door het organiseren van lokale, nationale en internationale projecten worden onze doelen verwezenlijkt. Leden van KIWANIS bouwen lokaal, nationaal en internationaal aan hun netwerk in de meer dan 100 Nederlandse KIWANIS CLUBS.
Wij treffen elkaar bij diverse clubactiviteiten en projecten onder het motto: Fun, Friendship en Fundraising.
Met meer handen kunnen we uiteraard nog veel meer bereiken. Je bent van harte welkom om samen met ons te werken aan een betere wereld!

Hebben we je interesse gewekt? Klik hier voor meer informatie of hier als je je wilt aanmelden als lid.  Je kunt uiteraard ook een e-mail sturen naar freek.damen@kiwanisweert.nl